Sct. Hansfest

Grundejerforeningen inviterer hvert år til Sct. Hansfest på det grønne areal bag Kystager tidsplan er ca. 19.30-22.00. Der vil være musikalsk underholdning, båltaler og hekse konkurrencer med præmier for børn. En valgt partner arrangerer forskellige aktiviteter for børn, og man kan købe kaffe, kage, sodavand og øl på pladsen. Traditionen tro afbrændes heksene af på bålet og vi synger alle midsommervisen.

Affaldsindsamling

Dansk Naturfredningsforening og Grønt Forum arrangerer hvert år en forårsrengøringsdag og Grundejerforeningen tilmelder sig denne aktivitet, der afholdes i april måned. Vi mødes på den store legeplads ved Tirsbækvej og her udleveres plastiksække og handsker. Så går vi alle i gang med affaldsindsamlingen for at gøre Bredballe ren og pæn og fri for affald langs stierne og ved legepladserne. Efter veludført arbejde bydes der på en øl eller sodavand.

Affaldsindsamlingen i siden 2019

Der gøres rent for affald på fællesarealerne, de grønne områder og på legepladserne.